Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.
Bij welke producten krijg ik geen bedenktijd?
Koopt u een van de volgende producten op afstand? Dan krijgt u geen bedenktijd en is retourneren niet mogelijk:
Reizen, vervoer, logies of andere vormen van vrijetijdsbesteding, tijd- of periodegebonden producten en producten die u speciaal laat maken.
Bron: Consuwijzer
1. Alle kaarten die u via deze webwinkel bestelt zijn de originele kaarten en passen, tenzij anders wordt aangegeven.
2. Zodra u op de knop "Bestellen" heeft gedrukt, verplicht u zich tot het per omgaande betalen van de bestelde producten.
3. U ontvangt per omgaande automatisch de bevestiging en de factuur van uw bestelling op het door u opgegeven e-mail adres.
4. Het is uw verantwoordelijkheid om zowel de bevestiging als de factuur te controleren en direct contact op te nemen bij onverhoopte onjuistheden.
Britain-Direct is niet aansprakelijk voor eventuele schade welke voorkomen had kunnen worden door de bevestiging direct bij ontvangst te controleren.
5. Wanneer u een vergissing heeft gemaakt, bel ons dan direct 015-2131194
6. Indien het door u aangevraagde niet op tijd leverbaar is, wordt u daarvan op de hoogte gebracht.
7. Na ontvangst van uw betaling, wordt uw bestelling op de eerst mogelijke werkdag tijdens kantooruren verzonden, uitgezonderd group Day Travel Cards.
Binnen Nederland:
Standaard brief zonder Track & Trace
€ 1,99 bij een bestelbedrag tot € 50,00
€ 2,99 bij een bestelbedrag tot € 75,00
€ 3,99 bij een bestelbedrag tot € 100,00
Verzekerde zending met Track & Trace
€ 6,99 bij een bestelbedrag tot € 500,00 *)
€ 14,99 bij een bestelbedrag tot € 5.000,00 *)
Naar België, Luxemburg, Duitsland en Zwitserland:
Standaard brief zonder Track & Trace
€ 2,99 bij een bestelbedrag tot € 50,00
€ 3,99 bij een bestelbedrag tot € 75,00
€ 4,99 bij een bestelbedrag tot € 100,00
Verzekerde zending met Track & Trace
€ 17,50 bij een bestelbedrag tot € 500,00 *)
€ 27,50 bij een bestelbedrag tot € 5.000,00 *)
*) Verzekerd + Track & Trace + Handtekening bij ontvangst.
1. iDEAL
2. Bancontact
3. Bankoverschrijving (te voldoen binnen 48 uur)
1. Indien u een bestelling wilt wijzigen of annuleren, bekijken we per product en situatie of dit mogelijk is.
2. Aan het wijzigen van een bestelling zijn meestal kosten verbonden.
1. Voor niet gedateerde en/of geactiveerde producten, die bovendien opnieuw verkocht kunnen worden, geldt een zogenaamde ‘afkoelingsperiode´ van 14 dagen.
Alle andere producten welke op naam staan, gedateerd zijn, op met een tegoed zijn geladen (Visitor Oyster Card) of op maat zijn gemaakt, kunnen niet worden geretourneerd.
2. Neem contact met ons op en laat ons weten welk(e) product(en) u terug wilt sturen.
3. Uw (deel)bestelling dient binnen 7 dagen na ontvangst ongeopend/onbeschadigd/ongebruikt aan ons te worden geretourneerd o.v.v. bestelnummer en uw bankgegevens.
4. Eventuele verzend- en/of betaalkosten worden niet gerestitueerd.
5. Na ontvangst van uw retourzending zal het te restitueren bedrag, na aftrek van eventuele kosten, binnen 10 dagen op worden teruggestort.
Britain-Direct is verkooppunt van producten van diverse aanbieders, die elk hun eigen voorwaarden hanteren.
Britain-Direct aanvaardt derhalve geen aansprakelijkheid voor eventuele schade als gevolg van tekortkomingen en/of nalatigheden van deze leveranciers en/of hun vertegenwoordigers, noch voor eventuele schade welke door verzekeringen wordt gedekt. Britain-Direct zet zich echter altijd in om te bemiddelen bij onverhoopte problemen.
Vergissingen en kennelijke fouten in alle publicaties die zijn uitgegeven en/of toegezonden door Britain-Direct zijn niet bindend.
Britain-Direct behoudt zich het recht voor om in zulke gevallen eventuele correcties schriftelijk of mondeling aan de cliënt door te geven.
© Britain-Direct