Voorwaarden


Deze webshop 'Britain-Direct' is onderdeel en eigendom van Best of Britain Travel (SGR Lid 3399).

Leveringsvoorwaarden

Wet 'Kopen op afstand'

Bij welke producten krijg ik geen bedenktijd?
Koopt u een van de volgende producten op afstand? Dan krijgt u geen bedenktijd:
Reizen, vervoer, logies of andere vormen van vrijetijdsbesteding, tijd- of periodegebonden producten en producten die u speciaal laat maken.
Bron: Consuwijzer

Bestelling
1. Alle kaarten en passen die u via deze webwinkel bestelt zijn de originele kaarten en passen, tenzij anders wordt aangegeven.
2. Zodra u op de knop "Definities bestellen" heeft gedrukt, verplicht u zich tot het per omgaande betalen van de bestelde produkten.
3. U ontvangt per omgaande automatisch de bevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven e-mail adres.
    Uiterlijk op de eerstvolgende werkdag ontvangt u per e-mail de factuur/bevestiging voor uw eigen administratie.
4. Het is uw verantwoordelijkheid om de factuur/bevestiging op onjuistheden te controleren en direct contact op te nemen bij onverhoopte onjuistheden.  
    Best of Britain Travel is niet aansprakelijk voor eventuele schade die voorkomen had kunnen worden door tijdig de bevestiging direct bij ontvangst te controleren.

5. Wanneer u een vergissing heeft gemaakt, bel ons dan direct tijdens onze openingstijden: 015-2131194

6. Indien het door u aangevraagde niet op tijd leverbaar is, wordt er telefonisch of per e-mail contact met u opgenomen

7. Na ontvangst van uw betaling, wordt uw bestelling uiterlijk 10 dagen voor vertrek verzonden.
    Bij vertrek binnen 10 dagen verzenden wij uw bestelling uiteraard direct na ontvangst van uw betaling.

8. Best of Britain Travel is niet verantwoordelijk voor eventueel zoekgeraakte en/of beschadigde artikelen nadat deze door Best of Britain Travel bij PostNL zijn afgegeven.
    Bij bestellingen met hogere bedragen, adviseren wij u te kiezen voor Verzekerde verzending: verzendmethode 2, 3, 4 of 5.
    Uw zending wordt dan gevolgd met Track & Trace en is tot het vermelde bedrag verzekerd.

Betaling
1. U kunt tijdens het bestelproces zelf kiezen hoe u wilt betalen.

Wijzigen
1. Indien u een bestelling wilt wijzigen, zullen wij per product en situatie bekijken of dit mogelijk is.
2. Aan het wijzigen van een bestelling zijn altijd kosten verbonden.

Annuleren
1. Indien u een bestelling wilt annuleren, zullen wij per product en situatie bekijken of dit mogelijk is.
2. Aan het annuleren van een bestelling zijn altijd kosten verbonden.

Retourneren
1. Voor niet gedateerde en/of geactiveerde producten, die bovendien opnieuw verkocht kunnen worden, geldt een zogenaamde ‘afkoelingsperiode´ van 14 dagen.
   Alle andere producten kunnen niet worden geretourneerd.
2. Neem contact met ons op en laat ons weten welk(e) product(en) u terug wilt sturen.
3. Uw (deel)bestelling dient binnen 7 dagen na ontvangst onbeschadigd/ongebruikt aan ons te worden geretourneerd o.v.v. bestelnummer en uw bankgegevens.
4. De verzend- en administratiekosten worden nooit gerestitueerd.
5. Na ontvangst van uw retourzending zal het te restitueren bedrag, na aftrek van eventuele annuleringskosten, binnen 30 dagen op uw rekening worden gestort.

Aansprakelijkheid
Best of Britain Travel is uitsluitend verkoopagent van de diverse aanbieders, die elk hun eigen voorwaarden hanteren en aanvaardt derhalve geen aansprakelijkheid voor eventuele schade welke door verzekeringen wordt gedekt, noch voor eventuele schade als gevolg van tekortkomingen en/of nalatigheden van de gecontracteerde firma's en/of hun vertegenwoordigers.
Best of Britain Travel zet zich echter altijd in om te bemiddelen bij onverhoopte problemen.

Vergissingen en kennelijke fouten in alle publicaties die zijn uitgegeven en/of toegezonden door Best of Britain Travel binden Best of Britain Travel niet.
Best of Britain Travel behoud zich het recht voor om in zulke gevallen eventuele correcties schriftelijk of mondeling aan de cliënt door te geven.

© Best of Britain Travel.